9/5/2023

تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قزوین اعلام کرد؛

۴ دستگاه اتوبوس بنز آتروس و شش دستگاه ون به ناوگان اتوبوسرانی قزوین اضافه شد

تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قزوین اعلام کرد؛ 18دستگاه اتوبوس از محل اعتبارات دولتی خریداری شده و تا به امروز ۴ دستگاه اتوبوس تحویل اتوبوسرانی قزوین شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی قزوین این مسئول با بیان اینکه آمار جا به جایی مسافر خطوط اتوبوسرانی در دو ماهه اول سال ۱۴۰۲، ۱ میلیون ۳۲۶ هزارو ۶۲۵ نفر بوده است که نشان دهنده ۲۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل است، افزود: این آمار بیانگر استقبال شهروندان قزوینی در استفاده از اتوبوس شهری است که سازمان اتوبوسرانی با خرید ۱۸ دستگاه اتوبوس و پیگیری های لازم جهت تحویل این تعداد به دنبال رضایت مسافران است.

 

تقوی اظهار کرد: جهت تردد در مسیرهای با ظرفیت مسافر پایین ۶ دستگاه ون خریداری شده است که ۴ دستگاه در خط پادگان و ۲ دستگاه دیگر در خط شهرک عارف در حال خدمات رسانی به شهروندان قزوینی است.

 

این مسئول در خاتمه گفت: با توجه به به افزایش تقاضای مردم در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی این سازمان آمادگی دریافت ۶ ون جدید در مسیرهای با ظرفیت مسافر پایین در سطح شهر قزوین را دارد. و در راستای رضایت مندی شهروندان این سازمان در تلاش است تا کیفیت خدمات را به نحو مطلوب افزایش دهد.

انتهای پیام/

related images