یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۰

در سالروز حماسه ۹ دی صورت گرفت؛

استفاده بیش از یک هزار دانش آموز قزوینی از اتوبوس رایگان

تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: بیش از یک‌هزار دانش‌آموز قزوینی در سالروز حماسه ۹ دی و راهپیمایی روز بصیرت و میثاق با ولایت از اتوبوس‌های رایگان استفاده کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین؛ سید محمدمهدی تقوی با بیان  این مطلب تصریح کرد: اتوبوس‌ها از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح از مدارس مختلف به انتقال دانش آموزان به مکان راهپیمایی اقدام کردند.

وی تصریح کرد: توسط ناوگان اتوبوسرانی؛ دانش آموزان مدارس شهدای حسن‌پور، هنرستان فرزانه، اندیشه سبز، علوم و معارف صدرا ۲، تربیت، مجابی، شهیدان شالباف، علوم و معارف صدرا، شهید سلیمانی ۲، حضرت خدیجه، شاهد قایم، علامه جعفری، دبیرستان باریک‌بین، هنرستان ارم و سایر مدارس ناحیه یک و ۲ آموزش و پرورش قزوین به مراسم راهپیمایی اعزام شدند.

 

تقوی با بیان اینکه این خدمات تا پایان مراسم ادامه داشت، اظهارکرد: فراهم کردن زمینه حمل و نقل رایگان اقشار مختلف مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی از مهم ترین برنامه های سازمان اتوبوسرانی شهرداری است.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردم ایران اسلامی است که همه وظیفه داریم به اندازه توانایی در این شکوه اجتماعی مشارکت کنیم.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین یادآور شد: برای رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم ۹ دی ضمن تخصیص ناوگان مخصوص، نسبت به تقویت خطوط عبوری و منتهی به میدان میر عماد نیز اقدام شده است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط