دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۱۹

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد،

۲۰۰ راننده اتوبوس درون شهری قزوین دوره آموزشی می بینن

آمورش رفتارهای ترافیکی صحیح با هدف ارتقای رفتارهای ترافیکی ، دانش و آگاهی رانندگان و جلب رضایت مندی شهروندان توسط اساتید مجرب برای رانندگان اتوبوس درون شهری و سرویس مدارس برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قروین گفت: دوره آموزشی نقش رانندگان اتوبوس و سرویس مدارس در مدیریت ترافیک ویژه بازگشایی مدارس با هدف ارتقای رفتارهای ترافیکی روز چهارشنبه 28 شهریورماه سال جاری  در سالن اجتماعات قائم (عج) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین؛ سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر افزود: آمورش رفتارهای ترافیکی صحیح  با هدف ارتقای رفتارهای ترافیکی ، دانش و آگاهی رانندگان و جلب رضایت مندی شهروندان توسط اساتید مجرب  برای رانندگان اتوبوس درون شهری و سرویس مدارس برگزار می شود.

تقوی؛ خاطر نشان کرد :همچنین یادآوری قوانین و مقررات در رانندگی، تخلفات و جرائم رانندگی، تصادفات، توقف در محل ممنوع، عدم رعایت فاصله مجاز، پیشگیری از اعتیاد و سالم سازی جامعه،ترویج رعایت فرهنگ و حجاب و ایجاد فضای امن و آرام در اتوبوس برای شهروندان با اتخاذ تدبیر مناسب بخشی دیگر از محورهای این دوره آموزشی است.

این مسئول در خاتمه بیان کرد: خطوط ناوگان اتوبوسرانی با 110 دستگاه اتوبوس و 240 راننده در راستای رضایت مندی و رفاه حال شهروندان قزوینی در سطح شهر قزوین خدمات رسانی می کند.

تصاویر مرتبط