چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۲/۰۸

همایش پیمانکاران و رانندگان سرویسهای دانش آموزی برگزار شد؛

همایش پیمانکاران و رانندگان سرویسهای دانش آموزی به همت سازمان اتوبوسرانی وبا همکاری آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی استان با محوریت برسی و رفع مشکلات و آموزش به رانندگان ،در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین؛

 

دراین همایش که مدیران ارشد شهر؛ ازجمله سرهنگ داوودی رئیس پارلمان محلی ، سرهنگ حسن پور رئیس کل راهنمایی و رانندگی و مدیران ارشد آموزش و پرورش حضور داشتند، در ابتدا محمد حسن ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی ضمن خیرمقدم به میهمانان و رانندگان گفت: تعویض مینی بوس های فرسوده با نو با وام های با سود حداقل،تغییربیمه رانندگان از بیمه برون شهری به درون شهری تامین اجتماعی،بسته بیمه تکمیلی برای تمامی رانندگان ،و بیمه نامه وسائل نقلیه با وام قرض الحسنه 12ماه ، مصوب شده است ودر آینده نزدیک  اجرایی می گردد.

 

سپس جناب سرهنگ حسن پور ضمن تقدیر و تشکر از این قشر زحمت کش در سخنانی :نکات کلیدی را نسبت به جابجایی دانش آموزان بیان کرد که بسیار حاحظ اهمیت بود و اداره جلسه را به آساتید آموزش دعوت شده سپرد.

 

در پایان جناب سرهنگ داوودی ضمن قدر دانی  ازمدیران  سازمان اتوبوسرانی و رانندگان سرویسهای مدارس برگزاری اینگونه همایشها و جلسات آموزشی را بسیار مهم خواند وخطاب به رانندگان گفت: رانندگان سرویس مدارس وظیفه بسیار مهمی دارند که شاید خودشان به آن به طور کامل واقف نباشند فرزندان ما از هر جنس و گروه سنی که باشند، در مسیر خانه تا مدرسه و بالعکس در معرض خطرات مختلفی قرار می‌گیرند. بعضی از این آسیب‌ها ممکن است به جز حال، آینده آنان را هم تحت‌الشعاع قرار دهد. بنابراین مهم است تمهیدات لازم فراهم‌ آید تا مدت زمانی را که دانش‌آموزان ناگزیر هستند برای رسیدن از خانه به مراکز آموزشی یا بر عکس طی کنند، در محیطی امن به سر برند.

پایان پام؛

تصاویر مرتبط