پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۰۸

غلامرضا ابراهیمی ، مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف شهرداری قزوین گفت :

فروشگاه اینترنتی کالاگاه ؛ باحمایت شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری قزوین راه اندازی شد.

فروشگاه اینترنتی کالاگاه باحمایت شرکت تعاونی مصرف کارکنان شهرداری قزوین ؛ با مدیریت آقای ستار پور با تعداد ۶۰ کاربر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت خود را آغازنموده است. ودر جهت ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان استان قزوین و پرسنل خدوم شهرداری ، بالغ بر 300 میلیارد ریال هزینه نموده است . در این راستا ۸۰۰ هزار محصول و با بیش از 100 شرکت قرار داد بسته است ، که یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی استان قزوین می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین :غلامرضا ابراهیمی مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف شهرداری قزوین گفت :

 فروشگاه کالاگاه ، با بهترین قیمت ممکن، دسترسی به تنوع کاملی از محصولات ، تحویل سریع و بموقع، خدمات قبل و پس از فروش و .. .برای مشتریان عزیز شهر قزوین فراهم نموده ،  تا همشهریان محترم با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارش های خود را در حداقل زمان ممکن در منزل یا محل کار خود تحویل گیرند.

ابراهیمی افزود : فروشگاه اینترنتی کالاگاه ، بیش از ده هزار قلم کالا در دسته های لوازم خانگی، تهویه مطبوع، دیجیتال ، آرایشی و بهداشتی ، پزشکی و سلامت ، ساعت و اکسسوری ، سیسمونی نوزاد ، مبلمان اداری ، لوازم ورزشی و موسیقی و ... مواد غذایی ، شوینده ، آرایشی بهداشتی ، سلولوزی ، خوراکی و تنقلات ، محصولات ارگانیک و اسباب بازی ،  لوازم اداری ، لوازم خانگی ، کالای دیجیتال : شامل موبایل و تبلت و وسایل جانبی از برندهای معتبر و شناخته شده  تهیه شده  است.

وی گفت : فروشگاه اینترنتی کالاگاه ؛ تنها فروشگاه اینترنتی در شهر قزوین می باشد که قیمتهای خود را حتی تا 10 روز پس از خرید ، گارانتی می کند . در صورت ارائه مستندات ، کمتر از 2 ساعت وجه مازاد را به حساب مشتریان خود باز می گرداند.

ابراهیمی در پایان افزود : جهت پیشبرد اهداف و ارائه تسهیلات  بهتر و بیشتر  به پرسنل شهرداری ، نیازمند همیاری و همکاری ازسوی شهرداری و شورای محترم شهر قزوین را هستیم. پایان

 

 

 

 

آدرس : واقع در تقاطع ولیعصر، ابتدای خیابان شاهد، داخل توقفگاه سابق اتوبوسرانی شهرداری قزوین

شماره های تماس09100440091

 33232361- 2833220350

Kalagah.com سایت

Kalagah.com2020 اینستا

@kalagah تلگرام

تصاویر مرتبط