یکشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۲۵

محمد حسن ایرانخواه ، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین؛

ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین تا 30درصدظرفیت فعال می شود.

با استناد به مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین و دستور شهردار قزوين، و مصوبه هیات مدیره سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از مورخه 25خرداد در چند مرحله متوالی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی با در نظر گرفتن پروتكل هاي بهداشتي آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین ، محمد حسن ایرانخواه با بيان اين مطلب اظهار كرد، با بررسی شرایط پیش رو در روزهاي آينده و رعايت بیشتر پروتكل هاي بهداشتي، با تائید شورا اسلامی شهرو شهردار قزوین و هیات مدیره سازمان اتوبوسرانی امكان افزايش فعاليت ناوگان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی گفت ، رانندگان موظفند هر روز از ماسک و محلول ضدعفونی استفاده کنند و موارد بهداشتی که به آنها آموزش داده شده را بکارببندند .

گفتني است، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی از مورخه 6خرداد درشهرهای محمود آباد، بیدستان و ناصر آباد و این اواخر نیز درشهرک شهید بهشتی آغاز شده ، که در مقایسه با سال گذشته در چنین ایامی ، شاهد کاهش چشمگیر مسافر در این مسیرها بوده‌ایم .

که این امر نشاندهنده كاهش ترددهای غیر ضروری ورعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان بوده است.

تصاویر مرتبط