پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۲۷

همداني، معاون سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين مطرح کرد؛

سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين پيشرو در ارائه خدمات الکترونيکي

سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين در ارائه خدمات الکترونيکي در کشور پيشرو است.

 

محسن همداني، معاون سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين گفت: سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين در ارائه خدمات الکترونيکي در کشور پيشرو است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ همداني در نشست خبري صبح امروز به مناسبت فرا رسيدن 26آذر روز حمل و نقل که با حضور مديران عامل حمل و نقل شهرداري قزوين برگزار شد، با گراميداشت اين روز افزود: روزانه 120هزار نفر از طريق اتوبوس در سطح شهر قزوين جابجا ميشوند.
وي هزينه تمام شده جابجايي يک مسافر را به قيمت دولتي به طور ميانگين هزار و 500 تومان و به قيمت خصوصي 900 تومان اعلام کرد و گفت: 700 دستگاه ميني‌بوس تحت نظارت اين سازمان است و 350دستگاه در حوزه سرويس مدارس فعاليت مي‌کنند.
همداني افزود: همه دستگاههاي اتوبوس مجهز به GPS  هستند و آنلاين همه دستگاه‌هاي اتوبوس کنترل مي‌شوند.
معاون سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين با بيان اينکه در شهر قزوين 14 ايستگاه مکانيزه وجود دارد، اضافه کرد: شهر قزوين براي اولين بار در کشور سامانه اعلام زمان انتظار را در ايستگاه‌هاي اتوبوس فعال کرد.
وي گفت: همچنين با راه‌اندازي سامانه پيامکي براي دريافت زمان انتظار با ارسال کد ايستگاه به شماره 3000281 ،شهروند اطلاع پيدا خواهد کرد که چه مدت زمان بايد منتظر بماند.
همداني به بازسازي ناوگان اتوبوس از سال 90 اشاره و بيان کرد: از سال 91 فقط يک دستگاه اتوبوس خريداري شده است و با مواجه شدن مشکل خريد اتوبوس بازسازي ناوگان اتوبوس در شهر قزوين اجرايي شد.
وي ادامه داد: شهر قزوين داراي 12خط درون شهري خصوصي، 10خط درون شهري دولتي و 3خط برون شهري خصوصي است.
معاون سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين با بيان اينکه اکنون 15 نقطه براي شارژ شهروند کارت راه‌اندازي شده است، افزود: همچنين با 50 فروشگاه قرارداد منعقد شده است تا شهروندان بتوانند در فروشگاه اقدام به شارژ کنند.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط