چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۱۷

تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین خبر داد،

۲۵ دستگاه مینی بوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل شهری قزوین شد

تقوی مسئول عملیات پشتیبانی در مرز مهران و مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین از آغاز فعالیت ۲۵ دستگاه مینی بوس جدید خریداری شده همزمان با اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهر مرزی مهران، جهت جا به جایی شهروندان قزوینی صبح امروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین؛ سید محمد مهدی  گفت: با توجه به اعزام اتوبوس های درون شهری به مرز مهران و کاهش ۳۰ درصدی خدمات حمل و نقلی به شهروندان قزوینی،  فعالیت  ۲۵ دستگاه مینی بوس جدید خریداری شده با هدف رضایت شهروندان و جبران خدمات حمل و نقلی در شهر قزوین آعاز شده است.

تقوی با بیان اینکه، ما موظف هستیم به سمت ارتقا رضایتمندی بیشتر شهروندان پیش برویم، گفت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین با اعزام ۳۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه ماشین آلات وخودروهای امدادی و پشتیبانی همانند سال های گذشته به زائرین اربعین حسینی(ع) در  شهر مرزی مهران خدمات رسانی می کند.

وی تصریح کرد: با توجه به بازگشایی مرزهای کشور از امروز برای ورود زائرین اربعین حسینی همزمان با آغاز ماه صفر، حدود ۱۵ هزار مسافر دیروز ۱۶ مرداد ماه از مرز مهران خارج و به سمت عراق سفر کردند. که این آمار و حجم مسافر در مرز مهران رو به افزایش است.

تقوی اضافه کرد: اتوبوس‌های داخل شهری قزوین در نقاط اصلی و پرتردد شهر مهران، پارکینگ اربعین، پایانه برکت و... مستقر شده و در جابه‌جایی مسافران در درون شهر و مرز مهران خدمت‌رسانی می کند‌

گفتنی است؛ آغاز سفرهای اربعین، ۶ مرز مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین و باشماق از ۱۶ مردادماه پذیرای زائران اربعین است که این گذرگاه‌ها در پنج استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان قرار دارد.

تصاویر مرتبط