شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۱۹

جا به جایی روزانه ۱۰ هزار مسافر از خیابان اصفهان به پونک

روزانه افزون بر ۱۰ هزار ۵۰۰ مسافر در مسیر شماره ۲۳، از مبدا خیابان اصفهان (ایرنگاز) به مقصد شهرک پونک و بالعکس با ۱۵ دستگاه اتوبوس اسکانیا در حال خدمات رسانی به شهروندان قزوینی هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین، سید محمد مهدی تقوی با اعلام این خبر افزود: مسیر شماره" ۲۳"ناوگان اتوبوسرانی قزوین در مجموع رفت و برگشت به طول  ۳۱ کیلومتر با تعداد ۸۲ ایستگاه روزانه افزون بر ۱۰ هزار مسافر را در قزوین جا به جا می کند.

▫️وی گفت: مسیر شماره "۲۳" ناوگان اتوبوسرانی قزوین به عنوان یکی از پرتردد ترین مسیرها از خیابان های پونک، شهید مصیب مرادی، دادگستری، بلوار حکیم، چهارصد دستگاه، جانبازان، ملاصدرا، خیابان دانشگاه، میدان میر عماد، نادری، میدان آزادی، پیغمبریه، خیایان شهدا، راه آهن، اصفهان(ایرانگاز) و بالعکس با تعداد ۱۸ نیم راه و زمان رفت و برگشت حدود دو ساعت عبور کرده و مسافران را در شهر به مسیرهای خود می رساند.

▫️تقوی  با بیان اینکه، فاصله رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه حدود ۱۰ الی ۱۲ دقیقه می باشد، گفت: اتوبوس های فعال در این مسیر اسکانیا هستند و با شروع فصل گرما سیستم سرمایشی اتوبوس ها جهت رفاه حال شهروندان تجهیز و راه اندازی شده است.

۱۵ دستگاه اتوبوس اسکانیا در این مسیر ماهانه به ۲۵۰هزار مسافر خدمات رسانی می کند.

 

تصاویر مرتبط