4/29/2024

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

پنج تیر برق مزاحم و معارض در خیابان تبریز جابجا شد

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از اجرای طرح جابه جایی تیر های برق معارض و مزاحم درخیابان تبریز توسط ناحیه امامزاده حسین(ع) با همکاری اداره توزیع برق قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی افزود: با توجه به خطرساز بودن تیرهای برق در معابر و کوچه های برخی محلات منطقه که علاوه بر مخاطرات ایمنی، مشکلات کمبود جای پارک خودرو را برای ساکنان به دنبال داشت، طرح جابه جایی این تیرهای برق در محلات منطقه اجرا شد و تعداد پنج تیر برق در کوچه های 27،29و 33 خیابان تبریز جابجا شدند.

 

وی با اشاره به جابه جایی چندین تیر برق مزاحم در خیابان هاو محلات مختلف در سال گذشته از جمله بافت فرسوده که سالها تردد را برای اهالی دشوار کرده و موجب نارضایتی شان بود، اضافه کرد: در ادامه اجرای این طرح همچنین تیرهای برق مزاحم در خیابان تبریز در همین راستا جابه جا و مشکل این معابر پس از سالها مرتفع شد.

 

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه شهر قزوین یکی از قدیمی ترین شهرهای  کشورمان است و با وجود ظرفیت های خاص، دارای محلاتی با بافت فرسوده و متراکم می باشد، گفت: بر این اساس و برای رفاه و رضایتمندی شهروندان به ویژه اهالی ساکن در بافت قدیمی علاوه بر اعطای بسته های تشویقی نوسازی، به شهروندان ،نسبت به بازگشایی معابر و جابجایی و رفع تیرهای برق معارض در مسیرهای اصلی و کوچه های متراکم اقدام شده است.

 

سید رضی خاطر نشان کرد: عملیات جابه جایی تیر های برق معارض در سایر موارد باقی مانده در محلات، با همکاری اداره برق ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

related images